رونق طرح‌های سرمایه‌گذاری کشاورزی در سرعین/ ۷۰۰ شغل جدید در حوزه صنایع تبدیلی و دامپروری ایجاد می‌شو
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داور داوردان عصر امروز در همایش روز ملی روستا و عشایر و آغاز سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی را رونق دهیم که در همین راستا و راه‌اندازی طرح‌های مختلف، ۷۰۰ شغل جدید در حوزه صنایع تبدیلی و دامپروری طی سال جاری و آتی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: نگاه ما به کشاورزی مطابق منویات مقام معظم رهبری، بر مبنای حمایتی در جهت رفع مطالبات و دغدغه‌های کشاورزان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین به پروژه‌های در دست افتتاح جهاد کشاورزی شهرستان سرعین اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان سرعین قابلیت‌های کشاورزی خاصی دارد که بدون شک در صورت حمایت از سوی مسئولان می‌توان از ظرفیت‌های این شهرستان برای ارتقای حوزه کشاورزی بهره برد و به اقتصادی پایدار دست یافت.

داوردان با بیان اینکه روحیه جهادی و کار تیمی از اولویت‌های جهاد کشاورزی سرعین است به پروژه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: یکی از این پروژه‌ها، مرغ تخم‌گذار شرکت مرغ سبز سالم سرعین با ظرفیت ۷۲ هزار قطعه و با هزینه‌کرد بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است که اشتغال ۱۲ نفری ایجاد می‌کند و در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

پوشش استخر کشاورزی

وی حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت رونق تولید و افزایش اشتغال را رسالت سازمان دانست و ادامه داد: طرح پرورش گوسفند با ظرفیت ۲۰۰ راس مولد با هزینه‌کرد ۶ میلیارد و با اشتغال ۱۰ نفر نیز از جمله پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین، عنوان کرد: همچنین طرح پرورش مرغ گوشتی شرکت مهسان جوجه در ۳ طبقه برای اولین بار در ایران با ظرفیت ۱۵۰ هزار قطعه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان و با اشتغال ۶۰ نفر در حال احداث است.

داوردان بیان کرد: طرح پرورش مرغ گوشتی ۴۰ هزار قطعه توسط بخش خصوصی با هزینه کرد ۶ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: علاوه بر آن طرح احداث کارخانه خوراک دام و طیور با هزینه ۵۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین، بیان کرد: مجموعه پرورش گل رز هلندی با ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار شاخه در زمینی به متراژ ۷ هزار متر مربع و با هزینه‌کرد ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم تعدادی دفترچه کشاورزی به صورت نمادین به کشاورزان تحویل و همچنین به زمین‌های کشاورزی سند اعطا شد.

پایان پیام/۳۷۲۷/

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: